summer vacation report

f:id:zrunner_1002:20210815090945j:plain

 

summer vacation report 

shining one!

This is a report about the summer vacation for ten days

from August six to August fifteen.

There are five items in total.

Please take a look.

 

First, about the lessons in Burmese.

It's for the first three days.

I did it my friends after work on weekdays.

I also posted a video of him practicing Burmese on YouTube.

This is only the second time, but if you're interested, please take a look.

 

The second one is about video editing.

Starting on Monday, I was able to post on instagram and YouTube every day 

as I wanted to.

 

Third, about updating my blog.

I was able to continue for four days starting on Thursday.

I tried using English for three of them .

I'm not goot at English yet, but I feel that I'm getting better than before.

I'm trying to improve my English by producing output.

 

The fourth one is about running.

I was aiming to run a mountain course every day for the full marathon.

The rain continued in the second half, so it was improssible to continue every day.

I was able to continue for four days.

 

Fifth, about remote work at home.

There  was a massive accident. It was tough.

I think it's because  I couldn't move forward at all in the first half.

Also, I took a competency assessment on Friday and Saturday.

I'm glad that I received your feedback and got a self-development.

 

That's all for the report.

Thank you for reading through to the end.

 

 

日本語

夏休みの報告 シャイニングワン

8月6日から8月15日までの10日間の夏季休暇についての報告です。

全部で5項目あります。

よろしくお願いします。

 

1つ目ですが、ミャンマー語レッスンについてです。

期間は前半3日間です。

平日は仕事が終わってから友人と行いました。

また、ミャンマー語の練習をしている様子をYoutubeに投稿しました。

まだ2回目ですが、興味のある方はご覧ください。

 

2つ目ですが、動画編集についてです。

月曜日から始め、インスタグラムやYoutubeを使って

目標であった毎日投稿することができました。

 

3つ目ですが、ブログの更新についてです。

木曜日から始め、4日間継続することができました。

また、そのうち3日間は英語を使って挑戦しました。

英語力はまだまだですが、以前に比べてついてきていると実感しました。

アウトプットすることでさらに英語力に磨きをかけようと思っています。

 

4つ目ですが、ランニングについてです。

フルマラソン出場に向けて毎日山コースを走ることを目標にしていました。

後半は雨が続いたため、毎日の継続不可能でしたが、

4日継続することができました。

 

5つ目ですが、仕事のリモートワークについてです。

後半壮大なアクシデントがあり、大変でした。

前半全く進めなかったことが原因だと思っています。

また、金、土曜日でコンピテンシー診断も受けました。

フィードバックを受け、自己啓発ができたので良かったです。

 

以上で報告を終わらせていただきます。

最後まで読んでいただきありがとうございました。